Tidsinställda inlägg. ♥



Hej på er! ♥

Förlåt att jag lovat inlägg ett tag. Har haft så sjukt mycket med skolan, ni förstår inte! Jag har haft omprov så dem har jag pluggat på och ska göra om. Jag har saknat att inte skriva inlägg här. Hela kvällen från 17.00 har jag suttit och skrivit på kapitel. Jag har tidsinställt 2 inlägg nu! Det första kommer runt 18.30 och det andra 21.00, hoppas ni kollar in då så att ni får se 2 inlägg. :-D

Ha det bra, ta hand om er, glöm inte att kolla in på bloggen imorgonkväll för då kommer somsagt 2 kapitel & en tävling. Checka in allt. Kan lova garanterat att inget kommer före 18.00 ;) Kram. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!