A Walk To Remeber Kapitel 3! :)





1. Paparazzi:s. 2. En höstig outfit. 3. Hand i hand. 4. Shoppingalleria! :)

Efter en stunds kramande så går vi in till dem normala platserna igen. Men vi hinner knappt sätta oss innan kaptenen berättar att vi ska gå av från planet. Justin tar mig i handen och vi går tillsammans ut med Usher & Scott. Vi möter min pappa lite senare för jag bestämmde att jag åker med Justin till Mallorca. Det ligger ungefär 2 timmar ifrån flygplatsen.

Det första vi märker när vi kommer ut är att det var mycket kylligare här än innan. Tur att man klädde sig lite höstigt också. När vi kommer in där vi ska hämta våra väskor så står det självklart en massa fans ivägen. Jag tycker dem är rätt jobbiga. Justin ser på min Min att jag inte orkar bry mig om dem så att vi båda tar bara våra saker och går iväg! :)

Och självklart när vi kommer ut till parkeringen så står ju 10000 paparazzi:s som börjar fota. Justin håller hårt i min hand och vi ignorerar dem totalt. Dem får ett smile ifrån oss men sen får dem inte mer. Dem förtjänar inte mer heller.

Vi sätter oss i bilen och kör iväg mot Mallorca. Det är mycket fin natur & omgivning. Justin kör självklart så jag slipper att tänka på de, även fast jag inte kan köra hahaha...

Justin:s perspektiv!

Jag ser försiktigt på Melody och ser direkt att hon ser ledsen ut. Jag sätter på skivan " Under The MistleToe" som är min egna skiva & som släpptes för några veckor sedan. Jag ser att hon blir ännu ledsnare så jag börjar fråga henne..

- Vad har hänt...? frågar jag försiktigt.
- Jag beundrar dig Justin. Hur du kan orka skriva autografer till dina fans när du är med dina vänner & när du jämt leer på bild åt paparazzi:sarna. Jag kan tyvärr inte göra det jämt. Och jag är sjukt ledsen för det. Jag ska försöka lära mig att acceptera det här för att jag ska ju hänga med dig i 1 år. Säger Melody och börjar gråta ännumer.

Jag tar tag i hennes kind och torkar bort hennes tårar. Jag bryr mig fan inte om hon inte vill vara med på bild jämt & kanske inte alltid respekterar mina fans. Jag vill ha henne vid min sida. Som bästa vän. :)

- Men gråt inte. Jag accepterar det! Jag gör verkligen det. Jag tycker om att ha dig vid min sida så jag vill inte att du åker hem. Snälla stanna här hos mig.
- Okej, men du får acceptera att jag inte alltid kommer vara en pärla på din turne.

Melody:s perspektiv:

Jag älskar Justin som en bästa vän. Han är så grym & en underbar vän. Han verkar verkligen gilla mig eftersom han inte ville att jag skulle åka hem. Jag börjar små lee lite och Justin ser det direkt & då börjar han skratta. :)

- Kom igen Melody. Nu kör vi Overboard duett tillsammans i bilen. Jag har karaoke låtarna också. Han leer & skrattar ännumer.
- Jag kan inte sjunga men okej! :D

Vi sätter på låten och vi sjunger i drygt 4 minuter. Det går rätt bra eftersom jag kan låten utantill. Det var kul. Lite smått coolt faktiskt att sjunga med Justin Bieber. Även fast jag bara ser honom som en vanlig människa, vilket han är.

- Wow, du är verkligen begåvad. Inte trodde jag att du var så duktig på att sjunga. Wow. Du borde bli proffs! Säger Justin och ser helt chockad ut.
- Tack men jag är inte lika grym som dig + att jag inte pallar kändislivet. Men annars hade det varit rätt kul faktiskt. :) Säger jag och ger en bitchig blick mot Justin.
- Du skulle nog börja palla det ifall du försökte.

Resten av timmarna sitter vi och sjunger Under The Mistletoe låtar & pratar om vårat liv. Justin berättar att det är rätt jobbigt att bli igenkänd överallt och att Paparazzisarna alltid blir helt galna när dem ser honom med en tjej. :)

- Haha förlåt om du kände dig tvungen att hålla min hand. Och förlåt för att det kommer skrivas i tidningarna om de. :)
- Haha det är lungt. Man kan väl hålla hand fast man är bästisar eller...?
- Det går nog. Säger jag och dör nästan av skratt. :D

När vi kommer fram så är klockan 16.00 och konsären börjar 20.00 så vi bestämmer oss för att besöka Mallorcas shooppingalleria. Jag ska ignorera folket vi möter det som fotar oss. Vi byter snabbt om i bilen och jag slänger iväg ett sms till pappa.

" Hej pappa, vi kom nyss fram. Jag och Justin har åkt till Mallorcas shoppingalleria och ska kolla lite i butiker. Vi åker tillbaka klockan 18.00, det ska bli sjukt kul att se er uppträda. Puss...

Drygt 1 minut senare får jag ett sms tillbaka!

" Okej. Jag repar med bandet inför ikväll. Det går rätt bra. Ses sen då! Shoppa inte för mycket, haha... Kram... "

Vi kliver ut ur bilen & sen pakerar papparazzi bilar också och springer snabbt som attans för att få ett kort på oss....

- Leee Melody. & Justin kyss henne!"
- Haha jag leer förfullt. Haha nej vi är inte tillsammans så vi kysser nog inte varandra! :D

Jag ser att Justin kollar på mig och leer. Vi går hand i hand in mot gallerian. Självklart så slutar inte paparazzi:sarna och fotar oss utan hänger med oss överallt vi går. Och då menar jag verkligen överallt. Men vi ignorerar dem så gott det går & pratar tillsammans.

- Hej Justin. Vi är jättestora fans av dig. Kan vi få en autograf av dig...? :O
- Ja, visst tjejor. Justin sätter sig ner och signerar deras tröjor.
- Vem är det där Justin...?
- Ehhh min bästavän. Säger Justin och blir röd i ansiktet.

Vi säger sedan direkt hejdå till dem och går vidare. Tills Justin vänder sig om och börjar kyssa mig en lång stund inför alla kameror & paparazzi:s + en massa fans....

_________________________________________

KOMMENTERA! Tog lite längre tid än jag trodde att skriva den. Förlåt. Kommentera så får ni en ny! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!