A Walk To Remeber Kapitel 4! :)





1. Melody & Justin. 2. Klocka. 3. Iphone & Macbook. 5. Taylor Swift! =)

Jag släpper inte taget. Vi står en rätt lång stund och bara kysser varandra. Tillslut släpper jag hans armar och kollar honom tveksamt i ansiktet. Han ser lite rädd ut. Eftersom alla lär få reda på det inom närmsta tiden.

- Okej. Jag gillar dig Melody. Som min bästa vän. Det där var en vänskapskyss.
- Jag säger sammasak. Det får väl va en vänskapskyss...

Jag känner mig helt yr. Den kyssen var den bästa i mitt liv. Han var en väldigt bra kyssare. Jag blir lite arg på honom så att jag går drygt 2 meter ifrån honom. Han kollar då & då men jag försöker att se tjurig ut och allvarlig. Om han vill ha mig så ska han fan få jaga mig också. Han ska inte tro att han kan få mig lika lätt som han kan få alla andra tjejor. Jag är mycket speciellare än dem!

- Vänta här Melody. Jag är alldeles strax tillbaka. Säger Justin och leer lite misstänktsamt.
- Eh okej. Säger jag med en undrande blick....

Efter drygt 10 minuter så kommer Justin ut med en stor shoppingpåse där det står Apple på. Så jag blev ännu argare för att jag inte fick hänga med i butiken.

- Här Melody. Jag blir sponsrad här inne. Så nu har du En Iphone 4 + 5 skal och en Macbook air. Det var gratis, så ta emot det. =) Min gläjde blir enorm inombords så jag sträcker mig fram och ger honom en bamsekram.
- Tack Justin, du är verkligen värdsbäst. Ikväll får vi åka hem & twittra sönder. Säger jag och skrattar högt.
- Ja, jag måste berätta för mina fans att det inte är någonting pågång mellan oss.
- Stämmer det...? Jag ser att Justin kollar allvarligt på mig så jag kollar ner och säger.
- Jag skojjar.

Resten av timmen så köper vi lite saker. Justin köper en kavaj och ett par lilla basketskor. Jag köper en rosa klocka eftersom jag verkligen behövde en. Vi går även in och köper med oss fika och så vi kan laga tacos för att jag ska sova över hos Justin ikväll. I bilen påväg till vårat hotell & studion så sitter jag och installerar Macbook Air:en och Iphonen så lagom när vi är tillbaka så är allt klart. :D

" Heading to @justinbiebers studio in Mallorca. Its noting between us. I promise you guys. I will never lie. See you tonight? Hope so... Hugs! " Skriver jag på mobilen och lägger upp på Twitter. =)

Vi går in i studion som ligger precis utanför hotellet och Justin börjar bestämma scen kläder. Sedan kliver en bekant tjej upp i dörren. Det är ju Taylor Swift!

- Hej Justin. Vart ska jag börja träna...? Säger hon och leer.
- Du kan gå ut på scenen sålänge. Mina kläder är inte klara än.

Taylor kommer fram till mig och ger mig en kram.

- Hej, jag heter Taylor. Vad gör du här...? Säger Taylor och ger mig en kram till.
- Jag är med för att min pappa jobbar med Justins crew. Så jag är med honom. Jag är ett stort fan av dig.
- Gullunge. Vad kul. Justin & jag ska sjunga Overboard kolla gärna!

Jag blir rätt irriterad. Jag tycker verkligen inte om att Justin ska hålla på med en annan tjej när jag trodde att vi var på G. Jag ger dem båda en kram & ställer mig backstage och kollar när dem sjunger. Taylor är riktigt begåvad på att sjunga. Det kan man ju verkligen inte säga nej till! Efter drygt 20 minuter är deras repetion klar och då ska Justin börja träna på sina egna låtar.

- Du, jag har fest på MelroseAventue i New York imorgon. Ni borde gå dit tillsammans. Hoppas jag ser er där. Säger Taylor & ger mig en kram till. Sen försvinner hon lika snabbt som hon kom!

__________________________________________--

KOMMENTERA! Blev inte så lång del eftersom jag är sjukt trött. :D Men imorgon kommer 2 oxå! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!