A Walk To Remember Del 7 :)

     
    
( Många bilder) 1. Ledsen Melody. 2. Skolan! 3. Vänner. 4. Kramkalas med vänner. 5. Justin gråter... 

Efter att jag lämnat en lapp till min pappa (läs nedanför) så åkte jag hem och några timmar senare var jag framme vid älskade Canada, Toronto. Jag mötte många fans på vägen men det var bara gulligt även ifall jag inte kände för att riktigt prata om Justin & vara igenkänd för det. 

" Hej pappa, jag åker hem nu. Du kan väl ta & fråga Justin vad som hänt? Han vet ju allt. Iallafall jag åker hem till vårat hus. Jag kan klara mig själv ett tag. Annars åker jag till mamma. Älskar dej. /Melody. "

Jag kollar snabbt på mobilen och 3 missade samtal från Justin. Jag gör iordning lite nudlar & bacon och läser lite vad han skrivit på Twitter. Inte något speciellt, men några fans hade skickat till mig där dem frågade varför jag åkte hem. 

Efter 20 minuter hade jag både ätit upp maten & tittat runt på Twitter. Jag ringer pappa och vi babblar på en lång stund.
  
- Men herregud, jag är ledsen gumman. Du får vara hemma i högst 1 vecka och om du fortfarande vill vara hemma så får du allt åka till din mamma, jag lämnar dig inte förlänge ensam, utan vuxen, det vet du! Säger pappa med orolig röst.
- Jaja, jag klarar mig nog. 

Vi lägger på och jag tänder lite doftljus & stänger på filmen High School Musical 3 som jag såg på mycket när jag var mindre. Jag kurrar ihop mig i soffan & ligger där och verkligen njuter av filmen. Jag hör att mobilen vibbrerar under nästan hela filmen och det är ju såklart Justin men jag väljer att ignorera det. Jag fattar inte hur han kan kyssa en tjej mitt framför mig när han vet att vi hade någonting på G och vi hade ju tillomed kysst varandra ett par gånger. Jag tänker inte mer på det utan loggar sedan in på Twitter igen... 

Jag läser Justins senaste tweets som blivit 3 st inom den senaste timmen. 
I crying. I miss my @MelodyHigh, she means alot to me. But she never wan't me again beacuse i did a stupid thing. I miss you Melody. Please come back. I can fix this. We hav'd so much fun. If you don't tweet me back or calling me i will come to you and pick you up. #Nothingwithoutyou. "

Jag känner direkt att jag börjar få tårar i ögonen så jag skriver ett tweet till honom, bara för att. Han måste förstå att det inte finns någonting emellan oss kvar. 

@JustinBieber leave me alone plz. We have'd a good time togheter. But it's all gone beacuse of you... LEAVE ME ALONE... #IDontWantYouAnyMore. "

" @JustinBieber how coud you hurt this girl soo much? I will be so happy if i have'd here. She is so much better than @SelenaGomez please fix this thing. We all love her. Kiss... " Det var ett av vad många fans skrivit till Justin under dessa minuter.

En kort halvtimme senare går jag och lägger mig. 
- Cause you are amazing, just the way you are, when you smile, a hole world stop:s for a while. Cause girl you are amazing, just the way you are. Tillslut trycker jag på alarmet & kliver upp ur sängen. Sååååå jobbigt att gå upp tidigt, pallar det inte, haha. Jag sätter upp håret i en fläta & tar på mig en glittrig klänning när det för en gångskull var lite varmare. Jag tar även på mig ett par svarta högklackade killskor. Sen går jag iväg. Jag skiter i sminket totalt!

Efter en korts promenad så är jag framme i skolan. Jag möter Jennifer & Alice (mina 2 bästa vänner) och vi har en gruppkram i en evighet känns det som. Jag berättar lite om tiden som gått och dem berättar att dem blev sjukt avis. En kort stund senare ringer det in och vi går tillsammans in i våran klass. Jag går inte i någon av deras klass. Jag går själv, med en ny klass, jag går i C och dem i A. 

Några lektioner senare så går vi 3 till matsalen & vi ser en stor folkmassa & en massa kameror. Vi tänker inte mer på det utan går vidare.

- MEEEELODY..... Alla glor sedan på mig & Justin står och kollar mig rakt in i ögonen...
__________________________________
5 KOMMENTARER och ni får nästa del redan ikväll.... :) ♥

Kommentarer
Postat av: naima

MER!♥

2011-11-21 @ 18:26:32
Postat av: emelie

hjälp du äger på att skriva snälla mer

2011-11-21 @ 18:27:15
Postat av: Josse

Superbra! Skriv meeeeeeer!:))♥♥

2011-11-21 @ 18:29:13
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: rebecca

L.O.V.E

2011-11-21 @ 20:47:54
URL: http://becove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!