A Walk To Remember - Kapitel 11!





1. Melody & Justin. 2. Disneyland. 3. Selena Gomez. 4. Melody i badkläder.

Vi kysser varandra en lång stund tills en man kör in en kamera imellan oss. Han börjar fråga Justin frågor & frågor och jag märker att han blir nervös. Men jag märker att han vill detta så han svarar ärligt.

- Är du och Melody ett par? Det dröjer 30 sekunder innan Justin svarar.
- Jag vet inte, men jag älskar henne & jag vill verkligen vara hennes pojkvän. Han leer mot mig & vi gör vidare. Han tar tag i min hand och vi fortsätter att gå på Disneyland. Vi bestämmer oss för att åka spökrundan. Under tiden vi åker så skriker jag sjukt mycket & håller om Justin hårt av skräck. Efter spökrundan så köper vi popcorn & cola som vi delar på. En helt underbar kväll på Disneyland.

Efter några timmar har vi hunnit med både attraktioner, köpa saker i sovenir-butiken och gå på prinsessan & odjuret (teater). Vi vill gå ett tag till så vi besöker badhuset. Det var sjukt mycket folk där inne så vi byter om såfort vi kan och hoppar i. Jag ställer mig mot väggen i min svarta bekini och ut kommer Justin med sina gröna badbyxor. Han kollar snabbt på mig & börjar nästan svimma! Han springer mot mig och ger mig en kyss. Tillsammans hoppar vi i vattnet. Man känner sig verkligen som små barn när man simmar omkring & leker hajjen osv som vi gjorde, haha. Justin tar tag i min nacke och trycker sin mun hårt mot min. Vi flytter omkring mellan fans ser på & paparazzi som står och fotar. Jag förstår inte hur Justin orkar med dem gämt och ständigt. Och det är knappt så att jag gör det heller!

Justin släpper snabbt taget om mig & kollar upp mot land. Där kommer Selena in med sina party kläder & paparazzi:s som fotar henne. Hon leer stort mot dem och jag märker att Justin tycker att hon är sexig. För det var hon. Selena leer mot Justin och hojtar på honom att han ska komma upp på land. Han klättrar försiktigt upp på stegen och går mot henne. Dem ger varandra en stor kram & själv simmar jag omkring i vattnet och är sjukt svartsjuk.

Justins perspektiv.

Hur är det Selena? Säger jag och leer lite tveksamt.
- Jo det är bara bra. Umgås mäst med mina fans & osv, du då?
- Jag mår bäst, jag umgås mest med hmm Scott, Uscher och gänget.
- Det var ju ett tag sedan vi pratade. Efter kyssen så sprang du bara iväg till en tjej. Jag visste inte att du hade tjej. Säger Selena och tar på sig solglasögonen.
- Jag har inte en flickvän.
- Men häng med till studion senare & repa då? Har en konsär med mitt crew ikväll. Kom gärna.
- Ja, vi får väl se! Jag ger henne en puss på kinden och Selena går igen.

Jag hoppar i vattnet och simmar snabbt till Melody men hon är inte där. Jag hoppar snabbt ur poolen & springer så snabbt bara jag kan till ytterdörren. Jag tar tag i mobilen och ringer till henne..

Melodys perspektiv.

- Hej.
- Var är du sweetie?
- Jag trodde du var borta ett tag så jag gick till vuxen poolen som är utomhus. Kom gärna.

Jag hör knappt Justins svar utan något hårt kommer imot min kind. Jag tappar kontrollen & flyger i poolen och slår huvudet hårt i botten.

_____________________________________________________

KOMMENTERA! 5 kommentarer och nästa del kommer lite senare. Kramis. ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Superbra, som alltid!! Lägg upp meeeer :D<33

2011-11-25 @ 18:26:48
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Louise

AA håller med Josse.. mer mer mer :P

2011-11-25 @ 20:17:22
Postat av: Emmy

Verkligen bra kapitel :D

kan inte fatta hur du kommer på allt ..... sitter och väntar på mer :P

2011-11-25 @ 21:24:25
Postat av: rebecca

jätte bra!:)

2011-11-25 @ 21:40:14
URL: http://becove.blogg.se/
Postat av: Naima

Jätte bra snälla mer!

2011-11-26 @ 10:09:18
URL: http://naiimaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!