A Walk To Remember - Kapitel 12.




1. Håller hand. 2. Filmer. 3. Text. 4. Justin. 5. Iphone.

Justins perspektiv:

Jag hör folk börja skrika så jag springer så snabbt jag bara kan till poolen! En stor folkmassa står runt omkring poolen och i vattnet ligger Melody helt blodig över hela kroppen. Jag kan inte röra kroppen. Jag får inte fram ett ord.

- HALLÅÅÅÅÅÅ, riing 112 någon. Säger en liten tjej som ser helt chockad ut.

Jag får inte fram något ord ur munnen. Jag försöker och ringer fort som attans till 112. Dem berättar att dem är påväg så fort dem kan. Jag sätter mig på poolkanten och börjar böltjuta...

- OMG, Justin Bieber? Börjar folk att skrika. Just nu orkar jag inte bry mig om dem så jag fortsätter att tjuta. Sedan tar jag fram mobilen och skickar iväg ett Tweet till fansen.

" I can't speak. I crying so much. I Can't stop. The girl i love maybe not live anymore. No words! Please someone help me. What can i do? " Jag trycker på skicka knappen och några sekunder senare är det på min profil.

Jag hör att ambulansen är påväg så jag ställer mig på vägkanten. Mellans folket lägger Melody på en liten stålgrej så pratar jag med Ambulans förraren.

- Jag måste få hänga med. Jag är Melodys pojkvän. Hon är mitt allt, utan henne överlever jag inte! Jag ser att han tvekar men säger sedan okej. Jag sätter mig där bak med Melody och håller henne hårt i handen. Hon är kall & jag känner att hon är medvetlös. Jag böjer mig mot henne & gråter fler tårar.

Jag ringer till hennes pappa & till crewet och berättar vad som hänt. Dem är påväg till sjukhuset så att jag ska möta dom där. Jag hänger med när dem lastar av henne & lämnar henne i sjukhusallen. Dem sätter på massa slangar för hennes ansikte och man ser att hon är blodig över hela kroppen och ansiktet. Dem börjar torka bort så mycket dom kan och det funkar rätt bra. Det knackar på dörren och in kommer Melodys pappa. Steve. Jag ser att han har gråtit i bilen. Han är helt röd i ansiktet. Han sätter sig vid sängkanten och börjar gråta han också!

Usher kommer imot mig och ser ledsen ut.

- Hur är det bro? Frågar han och leer lite.
- Sådär. Jag kommer endå göra konsären imorgonbitti. Säger jag & tar för min jacka för ansiktet.
- Ja såklart, men hur känns det att Melody inte är vid liv förtillfället?
- Dum fråga bro. Jag känner att det är mitt fel. Hon är mitt allt. Utan henne överlever jag inte. Säger jag och börjar gråta ännu mer!

Han tar mig på axeln och vi går och pratar med Steve. Han sitter och gråter och jag förklarar för honom vad som igentligen hände. Det finns inget vittne att någon slog ner henne eller någonting. Vi får fråga Melody om hon kommer ihåg någonting när hon vaknar. Om hon vaknar.

Jag går till videobutiken igämte med Usher & Scott och där köper jag lite filmer till Melody. Eller ja som hon ska få ha i sitt rum. The Notebook, Ps I Love You, Dear John & några fler. Jag sätter mig i stolen på hennes rum & sätter på den lilla skrotiga tvn som hon har på rummet. Jag ligger där och tittar på film & film i timmar och timmar tills klockan är 01.00 på natten. Usher & Scott + Steve hade åkt hem för längesedan. Men jag vägrade. Igentligen hade jag behövt åka till hotellet eftersom konsären är klockan 12.00 imorgon. Men jag ville vara vid Melodys sida nu. Jag loggar in på Iphonen.

" Please wake-up my wonderful girlfriend. I miss you so much. I will be here for you everday till you wake up. Always. You is my everything. Okay fans. I have a girlfriend and she makes me happy. U need to respect that. @Melodyhigh ILY! :) "

Jag loggar ur och ställer alarmet på klockan 10.00 sedan går jag och lägger mig i dubbelsängen och håller hårt om Melody.

- PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP. Jag slänger mig ur sängen för jag kommer inte ihåg varför jag var här. Men sen förstår jag att allt detta verkligen är verklighet ingen dröm. Jag tar på mig en slapp outfit vilket består av svart t-shirt, halvlånga jeans + Fred Perry skor. Jag skriver en lapp till Melody ifall hon skulle vakna mellans jag var borta.

" Plz wonderful girlfriend. Wake up! I miss you, I'm nothing without you. You my everything. If u see this please write a sms to me so i know it. Going to the tour now. Doing a show. Gonna miss you. Not having you by my side, hate it! Hugs /Justin"

Jag kysser henne sedan hejdå och åker iväg till stället där konsären ska vara. Min bil är en svart Range Rover. Jag går in till min louge där min stylist Mia befinner sig. Jag får lite hårspray & byter snabbt om. Sedan går jag till fika rummet där crewet sitter. Jag kramar alla & berättar för Steve att hon fortfarande inte vaknat. Steve ser förstörd ut och ännu mer när jag berättade det. Men hon kommer vakna, jag vet det! Efter 2 timmar är det dags för mig att ha konsären så vi går tillsammans in och rockar gärnet. Även om det inte riktigt går så bra!

Alla märker på sätt & vis att jag inte mår bra. Jag fäller en tår då och då under konsären. Under One Less Lonely Girl så kan jag inte ta upp en tjej. Det känns så fel. Så jag kör på hela låten endå! Vilket går rätt bra men alla blir rätt chockade över att jag inte gör det.

Innan jag ska sjunga låten Pray så ber jag att alla ska vara tysta och berättar denna tragiska händelse som inträffade.

" This song goes to my wonderful girlfriend Melody High. She is in hospital. She fall in the pool last night and she hase'nt woke up jet. I pray for her life. I hope u guys do the same. She makes me so happy. I'm the happiest boy in the world when i'm with mer. I hope you guys accept her. I Smile, you smile? Right? "

Jag bryter ihop efter halva låten och jag kan inte fortsätta sjunga. Så jag kör dem andra låtarna istället och konsären rullar på. Efter konsären så går jag backstage med några fans där jag signerar lite och tar kort med dem. Dem ställer även ett par frågor!

______________________________________

KOMMENTERA! 5 kommentarer så kommer nästa del imorgon på flygplatsen. Sticker till L.A imorgon. Läs mer på bloggen Http://SelenaGomezNew.blogg.se där jag bloggar! ♥

Kommentarer
Postat av: Naima

omg bra!

2011-11-26 @ 21:16:08
Postat av: Josse

Sorgligt kapitel.. men även jättebra! :)<3

2011-11-27 @ 18:24:45
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: cindy's ▲

Fin blogg! :)

Haft en bra dag än så länge?



http://cindyvuong.blogg.se

2011-11-30 @ 16:40:56
URL: http://cindyvuong.blogg.se/
Postat av: MaryJane

Hej, skulle du vilja se en video av mig som jag kommer att lägga upp senare på bloggen om hur jag fixar mitt hår ? ;)

2011-11-30 @ 17:42:59
URL: http://bashment.blogg.se/
Postat av: A D I N A

fin blogg :)

2011-11-30 @ 17:46:51
URL: http://adinafoto.blogg.se/
Postat av: Natta

Hej vackra du! Kika gärna in på min nystartade blogg där du kan läsa om lite allt möjligt men framförallt om hälsa, mode, mitt liv, musik och givetvis eftertraktade skönhetstips :)

Give it a try, kanske fastnar du. ENJOY!

2011-11-30 @ 21:05:13
URL: http://nathalielin.webblogg.se/
Postat av: Daniella

SJUKT BRA<3

2011-12-01 @ 12:52:09
URL: http://ddaniellla.blogg.se/
Postat av: cindy's ▲

Trevlig blogg! (:

Haft en bra dag än så länge?



http://cindyvuong.blogg.se

2011-12-03 @ 12:19:30
URL: http://cindyvuong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!