A Walk To Remember - Kapitel 5! :)


1. Taylor Swift anländer till festen. 2. Festen. 3. Melody har huvudverk och kan knappt stå upp. 4. Justin & Melody. :)

Under tiden då Justin uppträdde för sina fans så satt jag vid min macbook air och gjorde lite. Jag var inte så intresserad av att se honom uppträdda och fansen skulle blivit förbannade på mig också ifall dem såg mig därupe.

" Guys. I'm tired. I wanna sleep but hanging out with some friends now. @Taylorswift & @Justinbieber. =) Hope i see some of u guys tonight? Jag hade fått 3 miljoner följare, bara för att Justin's fans ville vara vän med mig. Efter några minuter så har jag redan fått över 50 retweets & runt 500 frågor.
" OMG! You're so cool. Hanging out with somefriends. It seems like you don't like there celebrityside. I like you.... You seems like a good friend. Jag får lite tårar i ögonen för att allt hon skrev stämmer ju. Jag är inte med dem för att dom är kändisar utanför att dem är roliga att umgås med!

Efter drygt 1 timme kommer Justin ut och ger mig en kram.
- Lät det bra...? Säger Justin & låter allvarlig.
- Ja, det gjorde de. Säger jag utan att knappt ha lyssnat.
- Du vi ska ut på party ikväll. Taylor skickade ett sms om att vi skulle åka till Mallorcabeath där ligger det tydligen en stor & fin dansklubb.
- Eh okej.

Vi båda byter om snabbt. Jag tar en paljettklänning som är blå + ett par vita Fred Perry skor till. Jag lockar håret & sminkar mig lite mer än att bara ha mascara. Justin tar på sig en t-shirt & ett par skitsnygga jeans. Och självklart ser han så jäkla snygg ut i vad han än tar på sig.
Efter några minuters bilresa så stannar vi utanför klubben. Vi ser Taylor direkt ifrån bilen. Det står en massa paparazzi:s men hon verkar skita i dem.
- Heeeeej Melody. Kom jag följer dig in. Säger Taylor glatt.
- Men Justin då...?
- Han tar sällskap med Usher & Sean in, dem står också utanför.
- WOW. Så himla fint ställe! Säger jag. Det finns små soffor & en jättestor bar och dansgolvet är typ 80 meter brett.
- Jag sa ju det. Men det är rätt mycket folk.

Vi sätter oss i baren och beställer 1 drink. Vi båda tar Sex On The Beach. Vi slörpar i oss den och sen står vi på dansgolvet & dansar. Sedan går vi upp mot strippstångarna och börjar köra poledancing. Jag gör bara som Taylor gör. Jag fattar bara inte hur hon vågar när det är fans & paparazzi:s här inne. Hon är väldigt cool! Hon tar av sig kläderna & tillslut dansar hon i bara bh & trosor. Hon peppar mig att göra sammasak. Så jag gör som hon gör. Nu är det en stor folkmassa som står & kollar på oss.
Justin:s perspektiv!

Jag pratar med Sean och vi går tillsammans in mot klubben. Vi ställer oss bland folkmassan för att se vad som händer. Där uppe står Taylor & Melody och dansar i bara bh & trosor. Jag tycker verkligen att Melody är sexig men jag kan inte tillåta att en 14 åring står uppe & dansar på en dansklubb.

Jag går snabbt upp på scenen och drar tag i Melody. Jag märker direkt att hon druckit mycket. Det måste vara Taylor som peppat henne för själv skulle hon aldrig dricka.

- Ååååh Justin, heeej..... Kom hit. Säger Melody och sträcker ut tungan.
Jag går försiktigt mot henne & hon släpper taget om stången och hoppar upp på mig & kysser mig. En väldigt lång stund gör hon det. Och jag säger inte emot. Jag antar att jag vill ha henne & annars hade jag nog sagt imot.

Melody:s perspektiv igen.

Jag släpper taget om munnen på honom & ger honom en stor kram. Jag hoppar sedan ner och jag förstår inte vad jag nyss gjorde. Jag skämde ut Justin inför klubben & hans fans. Jag springer nerifrån trappan & går in i resturangen som ligger igämte. Jag sätter mig vid en bänk & håller handen för huvudet. Mitt huvudvärker och jag drack för mycket & jag skämde ut Justin. Det kan inte bli sämre.

- MEEEEEELOOOODY! Hör jag någon skrika. Men jag svarar inte. Han får inte hitta mig.
Där kommer Taylor inspringandes & jag ger henne en kram. Vi pratar en låång stund om killar & om varandras liv. Innan Taylor avbryter mig & pekar bakåt.

Där står Justin med en ros i handen och går fram till mig & kysser mig en lång stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!