A Walk To Remember - Kapitel 6! :D

- Justin, vad gör du här? jag ler mot honom men vänder mig sedan mot Taylor igen.
- Förlåt, jag gillar verkligen dig Melody. Men vi kanske ska satsa mer på att vara vänner, vi ska ju faktiskt umgås i 1 år till. Säger Justin och börjar nästan att gråta.
- Mmm kanske de! :D
Justin kör till vårat hotell med sin Range Rover. Vi bor på ett hotell som heter Grand Terass och är ett 5 stjärnigt hotell. Vilket e sjuuukt! :D Vi går in och Justin visar sitt legitamation och sen går vi upp. Vi har ett eget rum & min pappa också. I det andra bor Scott & Usher och i pappas rum bor crewet. Vi slänger av våra ytterkläder och lägger oss tillsammans i dubbelsängen.
- Ska vi se The Notebook Melody?
- Eh visst. Säger jag och låter förvånande. Jag blir lite förvånad att Justin bara vill se kärleksfilmer istället för action filmer.
Justin gör iordning popcorn & läsk och vi sätter igång filmen. Den är väldigt vacker & jag gråter under hela filmen. Kärleken är verkligen vacker. I slutet gråter jag som mest. Jag springer till toaletten och böltjuter. Jag har väldigt lätt att börja gråta till sånafilmer.
Justin:s perspektiv.

Jag hör att Melody böltjuter ifrån hotellrummet så jag springer & knackar försiktigt på dörren. Hon öppnar inte så jag sliter upp dörren & sätter mig igämte henne.
- Var den för sorglig? Frågar jag och märker att jag börjar få tårar själv.
- Snacka om det. Jag hatar sånahär filmer. Jag börjar gråta så lätt. Kärleken är verkligen vacker. :)
Jag tar tag i hennes ansikte & kysser henne lite lät. Själv är jag rätt otrolig hur saker är imellan oss. Jag menar, ena sekunden bråkar vi, andra så kysser vi varandra. Men denna gång så kysser vi varandra en lungn stund. Jag märker att vi båda vill sammasak så jag bär upp henne lite lätt och lägger henne i sängen. Hon tar snabbt av sig både BH och Trosor och jag gör sammasak.
Jag tar snabbt på mig en kondom.
Jag tränger mig in i henne och hon stönar högt. Ett riktigt gulligt ljud dessutom. Jag kör hårdare & hårdare och tillslut slutar hon stöna för sekunden. Efter en liten stund så är vi båda helt utmattade så jag kysser henne lite lätt och vi gör oss redo för att sova. Jag lägger mig emot hennes rygg. Hon somnar lika snabbt som mig och tillslut är vi båda inne i drömmarnas värdar. :)
Melody:s perspektiv. :)

Jag vaknar upp tidigt 09.00 och gäspar högt. Jag kollar igämte mig och märker att Justin inte var kvar. Jag börjar gå runt rummet som är större än hela vårat hus hemma i Sverige. Jag ser honom ingenstans. Jag går in i köket och bestämmer mig för att göra frukost och på matbordet ligger en lapp.
"Hej Sötis. Hoppas du kommer ihåg gårdagen. Den var underbar! Jag är bara på RX FM här i Mallorca för att jag ska vara med på radion. Och direkt efter ska jag till Mallorca - Beach och signera skivor. Jag är hemma runt 16.00. Puss! :D "

Jag gäspar lite högre och går sen in i badrummet. Jag borstar snabbt tänderna och tar på mig värdens slappaste outfit. Vilket innebär shorts, vit linne & hästsvans + Converse. Jag skiter helt i mascara utan tar bara på mig Justins parfym Someday som jag hittar bland hans sminkbox. Haha. :)
Jag bestämmer mig för att gå till Mallorca - Beach och se Justin när han signerar skivor. Jag hinner inte gå långt innan det börjar vibbrera i fickan.
- Hej, det är Angie här.
- Åh hej Angie.
- Vad gör du gumman? Frågar jag snabbt.
- Saknar dej. Nej men vi har ett skolarbete. Vi ska skriva om personen som inspererar en mäst och jag valde dig såklart. Kan du inte komma hem igen? Jag hatar Justin Bieber bara för att han tog dig ifrån oss.
- Haha, jag saknar er mäst. Vad kul att du ska skriva om mig. Skriv inget taskigt bara. haha. Han har inte tagit mig ifrån er. Det är inget pågång mellan oss. :-)
- Nehe va? Du dyker upp i skvallertidningar gämt där ni håller hand & kysser varandra. Jag tycker inte om honom, det gjorde ju inte du innan heller. :-(
- Tro mig, det är ingenting mellan oss. Efter jag sagt dem orden så börjar jag tveka på mig själv. Någonting var det ju på G eftersom annars hade vi väl inte haft sex med varandra, right...?
Vi lägger sedan på och säger hejdå. Jag vill åka hem till Sverige och hälsa på mina fina vänner snart. Jag saknar dem för mycket. Hoppas Justin planerar en konsär i Sverige, haha... :-)
Efter en kvarts promenad så är jag framme på stranden. Det är sjukt mycket folk eftersom Justin ska signera men det skiter jag i. Jag går fram till VIP rundan där han ska signera. Såfort jag gått ditt så börjar folk fråga en jävla massa saker. Dem som jobbar där alltså.
- Vem är du? Du får ställa dig i kön som alla andra. Säger hon med bitchig attidyd.
Jag berättar att jag är med Justin och hans crew på hans värdturne & att jag får vara här. Dem känner igen mig så jag sätter mig på en stol igämte Justin:s.
Jag ser sedan att limosinen kommer och jag går direkt dit. Inga fans verkar bli specielt uppspelta utan jag verkar vara den enda personen som vet någonting om det. Jag går sakta dit & då kliver alla ur crewet ut förutom Justin. Jag kollar lite längre bort på gatan och där står Justin med Selena Gomez. Justin ger henne en kyss och springer sedan över vägen. Jag har inga ord för hur det känns i mitt hjärta eller huvud. Allt håller på att falla ihop. Han ser mig & märker direkt att jag sätt kyssen jag springer snabbt som attans till limosinen och ber shaffören att skjutsa mig till hotellet...
- MEEEEELODY, VÄNTA, JAG KAN FÖRKLARA, JAG LOOOOVAR! :D
- VÄNTA!! :D
Tillslut kommer fansen springandes när dem hör Justins röst. Jag åker iväg till hotellet och ringer i bilen.
- Amanda, jag kommer hem. Ses imorron.
_________________________________________________-
KOMMENTERA! :D

Kommentarer
Postat av: Josse

Grymt bra!! Skriv meeer, kan inte vänta tills nästa del kommer ut!!

Kramisar :)<3

2011-11-21 @ 09:17:01
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!