A Walk To Remember Kapitel 9 :)

    
1. Melody med mikrofon i handen. 2. Demi & Justin. 3. Justin på intervju. 4. Melody & Justin under deras duett.

- Justin & jag ska sjunga en duett tillsammans men jag har en konsär ikväll i en lite mindre stad så jag kan inte göra den med Justin. Därför vill vi att du ska sjunga den med honom.
- När? Säger jag med en förvånad blick. 
- Ikväll.... Säger Demi och låter avundsjuk.
- Nej, det kan jag inte. Jag sjunger inte bra och att lära mig er nya duett på en dag går ju inte. Jag babblar på och babblar på tills Justin sätter sin hand för min mun.
- Vi kan klara detta, okej? Jag ska lära dig. 

Vi sätter direkt igång att repa och sången är väldigt fin. Men det är väldigt svåra toner som inte riktigt passar mig. Men jag kämpar på och tillslut ger det reslutat. Det är faktiskt mest jag som kommer sjunga. Vi tränar i säkert 2 timmar sedan beställer vi hämtmat från MCDonalds. 

- Du kommer klara det, bara om du litar på mig. Säger Justin och flörtar lite. 
- Okej, jaja, jag ska göra mitt bästa. Säger jag och blir röd i ansiktet. 

Igentligen hade inte Justin någon konsär planerad här ikväll men eftersom Demi var tvungen att dra sig ur så bestämde han sig för att ställa upp. Speciellt när han endå var här. Så ikväll kommer vi uppträdda med Britney Spears, Rihanna & LMFAO på höstshowen som det heter.

Efter att ha vilat i 2-3 timmar så går vi till olika ställen. Justin gick in till sin smink louge & jag till min. Jag får en otroligt fin make up. Först får jag lite svart kajal runt ögonen, ögonskugga & rött läppstift. Mer behövdes inte.

Jag får en svart tight klänning och ett par svarta högklackade skor. Efter allt var fixat så går jag in till Justins louge. Alltså var han inte klar. Han tar på sig en döfin outfit & hans lilla keps. Han är verkligen sjukt snygg!

Klockan slår prick 18.00 och konsären drar igång. Jag sätter mig backstage där det finns en tv som man kan se på som visar direkt från konsären. Först ut är LMFAO och dem sjunger låtarna Party Rock Anthem och Sexy And I Know It. Efter 2 timmar är det äntligen Justins tur att börja sjunga. Alla blir som galna och börjar gråta när dem ser att Justin kommer ut. Eftersom det inte var planerat. Han börjar med att sjunga Never Say Never och alla i pupliken jubblar förfullt. Jag går igenom en stor gång som tar en till scenen. Jag möter upp min pappa som hjälper mig. Jag ställer mig på en platta som ska ta mig upp till scenen. Den rullar & baaam så ser jag att publiken börjar jubbla och jag vinkar glatt till dem....

Justins perspektiv.

Melody kommer upp mot scenen & hon har värdens finaste klänning på sig. Hon var verkligen sjukt het. Jag tar tag i hennes arm och presenterar henne inför alla här inne. Alla bara skriker & jubblar. 

- Det här är Melody Hope och hon är 14 år gammal. Hon är min bästa vän och eftersom Demi inte kunde ställa upp på denna konsär & duett så ska jag och Melody sjunga. Jag vinkar glatt till alla i publiken. Alla börjar vrålskrika och Melody börjar prata.

- Det ska bli jättekul att få sjunga inför er. Justin har berättat så sjukt mycket om er. Han älskar er. Nu kör vi igång. Alla börjar sluta att skrika och vi börjar tillsammans sjunga.

Melody sjunger i början och jag blir helt i chock när jag hör hennes röst. Den är verkligen grymt bra. Tillslut är det min tur att sjunga och sen blir det vi 2 samtidigt. Jag går fram och tar tag i hennes armar och höfter och vi sjunger tillsammans det sista av låten. Efter låten slutat så börjar alla att skrika & Melody börjar skratta. 

" Jag vill säga några saker till Melody inför er. Är det okej?
- Melody, vill du hänga med till min konsär i Florida & gå på Disney land?
Alla börjar skrika så högt dem bara kan och visa börjar gråta. Melody tittar argt på mig och svarar inte...
_______________________________________________
KOMMENTERA! 10 kommentarer så får ni nästa del imorgon. Jag hinner tyvärr inte posta en till pågrund av tidsbrist. Jag har fått 2 omprov på läxor som ska vara klara imorgon. Men eftersom jag älskar er så tog jag mig ju endå tid att skriva detta endå!

Förlåt även för kort del men jag har ju somsagt ingen tid! :( Kram. ♥
Jag är ledsen, jag looovar imorgon kommer del 10 + 11. Jag slutar nämligen tidigt då! Kram. ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

Skit bra! Haha, som alltid!

Längtar verkligen tills nästa kapitel!!

Kram :)<3

2011-11-22 @ 18:03:55
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: Naima

shit bra!♥

2011-11-22 @ 18:39:44
Postat av: Rebecca

Fin blogg, älskar JB! :D

allt bra? :)

2011-11-22 @ 19:40:39
URL: http://rebeccaedman.blogg.se/
Postat av: Emma

BRA! :) meer

2011-11-22 @ 22:27:34
URL: http://emmaengmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!